„Cztery pory roku” to zaproszenie w niecodzienną podróż dookoła dziecięcej codzienności, gdzie dni płyną wolno, a cały świat jest wypełniony małymi cudami ukrytymi w kwiatku i kałuży, w motylku, piórku, a nawet w zwyczajnym praniu rozwieszonym na strychu. W tej podróży muzyka też nie jest zwyczajna, zabrzmią fragmenty koncertów skrzypcowych...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...
Baśniowy zawrót głowy
Do klasy pani Marzenki – nauczycielki, która umie zachęcić dzieci do czytania lektur – trafia niesforny uczeń Cyberprzemo, który nie cierpi książek. Uwielbia za to grać na konsoli, także w trakcie lekcji. Gdy upomnienia nie działają a poziom czytelnictwa całej klasy spada, pani Marzenka zabiera uzależnione od ekranów dzieci na...